Danisk version 4.00

Hi there, Where can I download a Danish version of 4.00? Thomas

Hi Thomas, you can download it from www.partnerguide.com - but you need to be a partner to access this.

It looks like we are only able to download localized version for US since we are a US Partner. It this correct?? Any other suggestions?

Isn’t it because you are only looking at the local US site? I’m able to download all local version like this: PartnerGuide → Global Systems → Product Download → Navision → 4.00 → Danish/whatever PS: I’m a Danish partner, but you should be able to do the same…

Hej Peter - NIX - Vi ‘Amerikanere’ kan kun downloade den Nordamerikanske version (USA, Canada og Mexico). - Vi kan ikke engang downloade alle sprog [Duh!] Men nu, da du er kommet til den rigtige side [8D], kan det jo vaere at du kunne give os en hjaelpende haand…

If you provide me whith an FTP, I would be glad to upload it.

quote:

Men nu, da du er kommet til den rigtige side [8D], kan det jo vaere at du kunne give os en hjaelpende haand…
Originally posted by Hhelgesen - 2005 Apr 23 : 00:00:00

Hehe, beklager jeg ikke så din post før, men jeg glemmer altid at subscribe til de tråde jeg deltager i. :frowning: Mht. at hente ting for andre, så er jeg sikker på at der sidder flere der er klar til at give en hånd - what do you need? :slight_smile: PS: Ja, der er sgu godt nok “en anden side”, men hvis vi fortsætter den snak, så bliver du vist nød til at banne os pga. vi bliver lidt Off Topic :slight_smile: